Dziesięć lat to najlepszy wiek na przygodę! Przynajmniej według Jędrka i jego kumpli: Witka, Grubego i Karoli. A ponieważ z podziwu godną łatwością pakują się w tarapaty, na brak atrakcji nikt nie może narzekać. Niespodziewany przyjazd uczniów z Włoch tuż przed zabawą karnawałową elektryzuje całą szkołę. Wśród gości są piękna Sofia i prawdziwy pożeracz serc Paolo. Amor nie zamierza próżnować - jego strzały będą siać spustoszenie w otoczeniu Jędrka. Trafiona zostanie nawet siorka, pieszczotliwie zwana Wyjcem. Czy sprawdzi się powiedzenie, że w miłości jest jak na wojnie?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kajko i Kokosz Janusza Christy to jedna z najpopularniejszych polskich serii komiksowych. Kolejne pokolenia czytelników zachwycają się przygodami dwóch dzielnych słowiańskich wojów. Pełna kolorowa edycja oryginalnego cyklu składa się z 20 tomów. Kontynuacji kultowej serii podjęli się - w swoim stylu, ale z wielkim szacunkiem dla ducha oryginału - znani polscy scenarzyści i rysownicy: Piotr Bednarczyk, Sławomir Kiełbus, Maciej Kur, Norbert Rybarczyk oraz Tomasz Samojlik. W nowych komiksach z Mirmiłowa powracają starzy bohaterowie - rozbójnik Łamignat i jego ukochana żona Jaga, fajtłapowaci Zbójcerze na czele z Hegemonem, niesforny smok Miluś, a także sami tytułowi bohaterowie. Czytelnicy znajdą w nowych przygodach Kajka i Kokosza wszystko to, za co kochali oryginalną serię - przygody, czary, bijatyki, humor sytuacyjny i słowny.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jednak jego życie się zmienia, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygodyw Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest... pojedynek ze straszliwym Smokiem Kresu!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Witajcie ponownie w EverRealm - w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji.
Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler nadal przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. Wjego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nieznani wrogowie, ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły.
UWAGI:
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang Studios. Na okładce: Mojang Studios wydanie oficjalne.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Na dalekiej północy i inne historie z lat 1949-1950 Tytuł oryginału: "Donald Duck pa Gronland og andre historier fra 1949-1950, ".
AUTOR:
Barks, Carl
POZ/ODP:
[scenariusz i rysunki: Carl Barks ; przekład z języka angielskiego (plansze komiksowe): Jacek Drewnowski, [>>] przekład z języka norweskiego (przedmowa i strony końcowe): Marcin Mortka].
ADRES WYD.:
Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, copyright 2021.
Niniejszy tom zawiera komiksy Carla Barksa z lat 1949-1950.
Donald ma już po dziurki w dziobie swojego kuzyna Gogusia, więc znajduje pretekst, żeby wysłać go daleko od Kaczogrodu. Później zaś sam musi wraz z siostrzeńcami ruszyć na tytułową daleką północ, aby ratować krewniaka. Kuzyni rywalizują ze sobą także w komiksie "Znaczy kapitanie", czyli że tym razem płyną na dalekie południe, spiesząc na ratunek wujkowi Sknerusowi. Kolejna podróż, tym razem bez udziału Gogusia, czeka na Donalda i siostrzeńców w historii "W krainie totemów". Kiedy zaś w Kaczogrodzie pojawia się zombie, nasz kaczor jedzie do Afryki, żeby znaleźć wioskę wyznawców wudu i nakłonić szamana do zdjęcia klątwy.
To tylko niektóre z zamieszczonych w tym tomie opowieści o Donaldzie, który oprócz tego kupuje koparkę, zapada w czterdziestoletni sen (a przynajmniej tak mu się wydaje) i przeżywa wiele innych szalonych przygód.
"Kaczogród" to kolekcja uwielbianych klasycznych komiksów, napisanych i narysowanych przez Carla Barksa w latach 1943 - 1972. Komiksy są prezentowane w kolejności chronologicznej. To prawdziwy skarb dla fanów!